Algemeen

  • U kunt zich aanmelden voor Alle Smaken middels het invullen van het aanmeldingsformulier op deze website. Indien u hiertoe geen mogelijkheid heeft sturen wij u graag een aanmeldingsformulier per post.
  • Na ontvangst en verwerking van het aanmeldingsformulier wordt er contact met U opgenomen waarna in overleg met U een vaste leverdag met een tijdsblok van 3 uur wordt afgesproken. Uw bestelling wordt binnen dit tijdsblok geleverd.

Assortiment

  • Alle Smaken voert een ruim assortiment aan maaltijd(component)en. Al deze componenten zijn apart verpakt zodat u zelf uw menu kunt samenstellen. Daarnaast levert Alle Smaken een ruim assortiment complete maaltijden. Zowel de maaltijdcomponenten alsook de complete maaltijden zijn ook natrium arm verkrijgbaar.
  • Nieuw in ons assortiment zijn de gemalen voedingscomponenten.
  • Tijdens de feestdagen zullen er aparte menu’s te bestellen zijn. Het reguliere assortiment en de feestmenu’s kunt u altijd terugvinden op deze website.

Verpakking en hoeveelheden

  • Alle maaltijd(component)en zijn individueel verpakt. Voor het opwarmen van de soepen dient U deze eerst in een soepkom te schenken en daarna eenvoudig op te warmen in de magnetron. De maaltijdcomponenten kunt U het beste op een bord doen alvorens deze te verwarmen in de magnetron. Bij de complete maaltijden prikt U enkele gaatjes in de folie en verwarmt U de maaltijd in de magnetron. U zet de schaal op een bord en trekt dan aan de zijkant van de schaal aan de folie. Hierdoor trekt U de bodem van de schaal weg en als U dan de schaal optilt, is de maaltijd smakelijk gepresenteerd op Uw bord. Op onze site staat tevens een filmpje met uitleg hierover.
  • De hoeveelheden zijn aangepast aan de gemiddelde behoefte en staan duidelijk op de verpakking vermeld.

Bestellen

  • Bestellen gebeurt via de “Bestellijst Alle Smaken”. Voor het plaatsen van de eerste en de daaropvolgende bestelling worden u twee bestellijsten toegestuurd. De eerste bestelling kunt U meesturen met het aanmeldingsformulier. U kunt deze ook per mail of telefonisch doorgeven.
  • De tweede lijst levert u in bij de bezorger wanneer u de eerste bestelling ontvangt. Vervolgens ontvangt u bij elke levering een nieuwe bestellijst welke u de eerstvolgende levering weer bij de bezorger kunt inleveren. U kunt ook een bestellijst invullen en doorsturen via de website www.alle-smaken.nl.

Ontvangst

  • De bezorger levert de bestelling af aan de deur. Indien nodig betreedt de bezorger de woning om u te assisteren.
  • Het kratje blijft bij u achter. Het saldo van de kratjes wordt door Alle Smaken geregistreerd.
  • U zorgt ervoor dat het kratje van de vorige levering klaarstaat bij de deur samen met de ingevulde bestellijst voor de volgende levering. Indien nodig assisteert de bezorger u bij het invullen van de bestellijst.

Opslag

  • U dient ervoor te zorgen dat de maaltijd(component)en direct na aflevering opgeborgen worden in een goed functionerende koelkast waarbij de temperatuur van de maaltijd(component)en beneden de 7 graden Celsius blijft. Maaltijd(component)en waarvan de houdbaarheidstermijn is verstreken dienen weggegooid te worden.
  • De verpakkingen van Alle Smaken zijn bedoeld voor gekoelde opslag. De houdbaarheid is afgestemd op wekelijkse levering. U hoeft de maaltijd(component)en dan ook niet in te vriezen. Invriezen mag uiteraard, maar dan dienen de maaltijd(component)en na ontdooien onmiddellijk geconsumeerd te worden, en kan Alle Smaken geen verantwoording nemen voor eventuele verschillen in smaak en consistentie.

Opwarmen

  • U dient ervoor te zorgen dat u bij het opwarmen van de maaltijd(component)en de opwarminstructie op de verpakking nauwgezet opvolgt, aangezien verkeerd opwarmen een negatief effect heeft op de maaltijd(component)en.

Klachten

  • Alle Smaken streeft ernaar een hoge constante kwaliteit te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat er zaken misgaan, of dat de maaltijd(component)en of onze dienstverlening niet voldoen aan uw verwachtingen. Aarzelt u dan niet en laat ons dit weten. Ook als u verbetersuggesties heeft vernemen wij dat graag van u.
  • Klachten dienen bij voorkeur nog dezelfde dag, maar uiterlijk de dag na levering aan Alle Smaken kenbaar gemaakt te worden.
  • Klachten dienen bij voorkeur schriftelijk gemeld te worden. Dit kan middels een klachtenformulier welk door de bezorger ofwel op de website ingevuld wordt. In dringende gevallen kunnen klachten uiteraard ook telefonisch doorgegeven worden.
  • In het geval van kwaliteitsklachten dient u het betreffende product te bewaren zodat Alle Smaken de mogelijkheid heeft het betreffende product op te halen teneinde de klacht te kunnen behandelen. Kwaliteitsklachten zonder dat Alle Smaken het product heeft kunnen beoordelen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.